Translate

1 Ekim 2013 Salı

YOĞURTLU KARIŞIK KIZARTMA


Bugün eşim ben hamsi yemiyorum canımda kızartma (karışık kızartma) çekti deyince iş başa düştü...



Malzemeler:
  • 1 adet patlıcan
  • 1 adet kabak
  • 2 adet patates
  • Kızartmak için sıvı yağ

Sos için:
  • 3 yemek kaşığı yoğurt
  • 1 diş sarımsak
  • Pul biber

Yapılışı:

  Sebzeler yıkanır ve soyulur.Patlıcan ve kabak halka halka doğranır.Patatesler parmak şeklinde doğranır.Tuzlanan sebzeler kızgın sıvı yağda sırayla kızartılır.Havlu kağıdı serili tabağa alınır.Yoğurda sarımsak karıştırılır.Sevis tabağına alınan kızartmaların üstüne yoğurt gezdirilip pul biber serpilir.Afiyet olsun...

Not:Sadece eşim yiyeceği için az yaptım.Siz malzemeleri çoğaltabilirsiniz.Ben yanında domates salatalık söğüş ile servis yaptım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder